Zwroty i reklamacje
  1. Sklep internetowy Dżangłera.pl jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi towar bez wad fizycznych i prawnych.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności produktu z umową sprzedaży. W szczególności jeżeli:
    - towar nie ma właściwości które powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony, albo wynikający z okoliczności przeznaczenia.
    - nie ma właściwości o których Sklep Internetowy Dżangłera.pl zapewniał.
    - został klientowi wydany w stanie niezupełnym.
  3. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy Dżangłera.pl przesyłki z towarem.
  5. Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.
  6. Koszty związane z odesłaniem towaru, leżą po stronie reklamującego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl