Regulamin

I. INFORMACJE O FIRMIE

  1. Właścicielem i prowadzącym Sklep Internetowy TruckHub | Dżangłera | TruckMafia działający pod adresem www.dzanglera.pl jest Skilla Sp. z o.o. wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001026673, VI Wydział Gospodarczy, Sąd Rejonowy Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, NIP 8971919856, REGON 524805590.

II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia na towary oferowane w Sklepie Internetowym TruckHub | Dżangłera | TruckMafia przyjmowane są za tylko pośrednictwem strony internetowej www.dzanglera.pl
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie sklepu.
  3. Składanie zamówień na asortymenty oferowane w Sklepie Internetowym TruckHub | Dżangłera | TruckMafia możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu (zakupy przez rejestrację).Możliwe jest również dokonywanie zakupów przez niezarejestrowanych użytkowników.
  4. Klient Sklepu Internetowego TruckHub | Dżangłera | TruckMafia składa wiążącą ofertę nabycia Towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej Sklepu tj. po zaakceptowaniu „Regulaminu sklepu TruckHub | Dżangłera | TruckMafia”, poprzez kliknięcie na przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”.
  5. Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, bądź do 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty w przypadku płatności PayU lub PayPal. Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi do 3 dni roboczych, a kurierem do 2 dni roboczych liczonych od dnia wysłania paczki przez Sklep Internetowy TruckHub | Dżangłera | TruckMafia.
  6. W sytuacji braków magazynowych spowodowanych chwilową niedostępnością wybranego rozmiaru lub koloru Sklep Internetowy TruckHub | Dżangłera | TruckMafia skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszej realizacji zamówienia. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedpłaty kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona Zamawiającemu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
  7. Potwierdzeniem dokonania zakupu w naszym sklepie jest wiadomość e-mail .
  8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpływania zamówień na te towary aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  9. Przyjęcie przez Sklep Internetowy TruckHub | Dżangłera | TruckMafia złożonego zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres zamieszczony w formularzu zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep Internetowy Dżangłera.pl na adres e-mail Zamawiającego wskazany w formularzu, przy czym Sklep Internetowy dzanglera.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane lub nieistniejące dane teleadresowe Zamawiającego.
  10. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej ze sklepem lub drogą elektroniczną na adres sklep@dzanglera.pl

III. CENY

  1. Prezentowany katalog towarów oraz zamieszczone na stronach sklepu ceny (cenniki) są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.Mają jedynie charakter informacyjny.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym TruckHub | Dżangłera | TruckMafia są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
  3. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.
  4. Informacja o całkowitej wartości zamówienia dostępna jest w koszyku. Wiążącą dla klienta wartością zamówienia, jest ta znajdująca się na etapie POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA, poprzez kliknięcie w przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”. Obie kwoty są jednakowe o ile Zamawiający nie dokonał w międzyczasie zmian produktów znajdujących się w koszyku.

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARU

  1. Możliwe formy płatności za zamówiony towar w Sklepie Internetowym TruckHub | Dżangłera | TruckMafia obejmują płatności poprzez systemy elektroniczne PayU oraz PayPal jak również wpłaty własne na konto bankowe oraz płatności pobraniowe przy odbiorze towaru.
  2. Przyjęcie zamówienia do realizacji i wysyłka towaru przez sklep może się odbyć wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego płatności bądź po zaznaczeniu przesyłki pobraniowej.
  3. W przypadku braku wpływu należności na konto wskazane w trakcie realizacji płatności za zamówienie (dotyczy przedpłaty za pomocą przelewu elektronicznego lub płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Systemu PayU lub PayPal jak również wpłaty na konto Sklepu Internetowego TruckHub | Dżangłera | TruckMafia ) zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia, o czym Zamawiający zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
  4. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej DHL na adres dostawy wskazany w formularzu. Zamawiający dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia.
  5. Koszt dostawy towaru został określony w tabeli kosztów lub w opisie aukcji.
  6. Prosimy aby w sytuacji odbioru przesyłki sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, prosimy nie przyjmować przesyłki, a jako powód podać „uszkodzenie opakowania zewnętrznego” oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Nie dotyczy to towarów tworzonych na specjalne zamówienie Klienta.
  2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Klient aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować nas drogą elektroniczną na adres sklep@dzanglera.pl lub listowną o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia .
  4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy które są dostępne na stronach internetowych, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku odstąpienia od  umowy zwracamy wszelkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie,  nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od niniejszej umowy.
  6. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności.
  7. Zwracany produkt Klient zobligowany jest przesłać na wskazany adres przed upływem 14 dni od dnia w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy na adres Skilia Sp. z o.o.   59-900 Zgorzelec
  8. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  9. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży należy kierować na adres: sklep@dzanglera.pl tytułem „Odstąpienie od umowy”.
    • zwroty nie przysługują w przypadku zawarcie umowy pomiędzy podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą
    • zwrotowi nie podlegają koszulki oraz bluzy – są towarem wykonanym na specjalne zamówienie
    • zwrotowi nie podlegają softshell – są towarem wykonanym na specjalne zamówienie
    • zwrotowi i wymianie nie podlegają chlapacze – towar na indywidualne zamówienie klienta
    • zwrotowi nie podlegają kubki oraz prezerwatywy ze względu na sposób wykorzystywania
  11. UWAGA! ZE WZGLĘDU NA ZAGROŻENIE EPIDEMIOLOGICZNE I BRAK MOŻLIWOŚCI DEZYNFEKCJI ZWRACANYCH TOWARÓW ; SKLEP NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH ZWROTÓW TOWARU ORAZ NIE PROWADZI WYMIANY TOWARU, PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY

  12. Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

    Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@dzanglera.pl

    Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres paczkomatu 59-900 Zgorzelec Reymonta 21A podając nr telefonu (+48) 730 660 105, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

    Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

    Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

    • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
    • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    • zwroty nie przysługują w przypadku zawarcie umowy pomiędzy podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą
    • zwrotowi nie podlegają koszulki oraz bluzy – są towarem wykonanym na specjalne zamówienie
    • zwrotowi i wymianie nie podlegają chlapacze – towar na indywidualne zamówienie klienta
    • zwrotowi nie podlegają kubki oraz prezerwatywy ze względu na sposób wykorzystywania

    UWAGA! ZE WZGLĘDU NA ZAGROŻENIE EPIDEMIOLOGICZNE I BRAK MOŻLIWOŚCI DEZYNFEKCJI ZWRACANYCH TOWARÓW ; SKLEP NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH ZWROTÓW TOWARU ORAZ NIE PROWADZI WYMIANY TOWARU, PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY.

    Zwrotowi, wymianie ani też reklamacji nie są objęte artykułu ze strefy 30.

    1. artykułu w strefie 30 pochodzą ze zwrotów oraz odrzutów z powodu kontroli jakości na etapie poprodukcyjnym, mogą być przybrudzone, zaciągnięte, posiadać uszkodzenia mechaniczne, mogą mieć krzywo lub błędnie wykonane grafiki,mogą mieć zamienione opakowania przez co mogą być błędnie opisane, mogą być nadprute, różnić się znacząco kolorem oraz wymiarami podanymi przy produktach pełnowartościowych.

    2.produkty ze strefy 30 są opisane rozmiarem oraz kolorem, lub innymi atrybutami produktu – nie ma możliwości wyboru przez użytkownika kolrou, rozmiaru i innych.

    Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

    Reklamacje

    W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@dzanglera.pl

    Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

    Reklamowany towar należy wysłać na adres: paczkomatu  59-900 Zgorzelec, ul. Łużycka Reymonta 21 A podając nr telefonu (+48) 730 660 105

    W związku z wadą możesz żądać:

    • wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • usunięcia wady,

    lub złożyć oświadczenie o:

    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej, przy czym za wadę istotną nie przyjmuje się różnicy w wymiarach do 7%

    Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

    Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

    Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

    Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszystkie pliki, teksty, zdjęcia lub elementy graficzne zawarte na stronie internetowej Sklepu Internetowego TruckHub | Dżangłera | TruckMafia są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystane bez pisemnej zgody właściciela. Reprodukowanie, odtwarzanie lub modyfikacja materiałów zawartych na stronach sklepu jest zabronione.
  2. Sklep Internetowy TruckHub | Dżangłera | TruckMafia nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu okoliczności niezależnych od sklepu (np. za dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym TruckHub | Dżangłera | TruckMafia przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej, za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail podany przez Zamawiającego, za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Zamawiającego).
  3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sklepem Internetowym TruckHub | Dżangłera | TruckMafia a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu.
  4. W razie wątpliwości sugerujemy kontakt drogą elektroniczną na adres: sklep@dzanglera.pl.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964, nr 16, poz. 93) oraz innych właściwych Ustaw.

VI. Obowiązek informacyjny RODO

 

Skilia Sp. z o.o.

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO

Administratorem danych osobowych odpowiadającym za przetwarzanie Państwa danych osobowych jest Skilia Sp. z o.o. Rynek 60/2, 50-116 Wrocław 

Wszelkich informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych uzyskacie Państwo kontaktując się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem sklep@dzanglera.pl

Administrator przetwarza dane w celu realizacji usług oraz sprzedaży towarów, realizacji umów oraz w związku z ciążącymi na Administratorze obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, jak ustawa o VAT, Kodeks Cywilny, Kodeks Pracy.

Administrator przetwarza dane zgodnie z art. 6 ust. 1 RODO lit. a), tj. na podstawie zgody osoby, lit. b) tj. w celu niezbędnym do realizacji umowy, lit. c) tj. w celach wypełniania obowiązków prawnych oraz lit. f) tj. prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora Danych, gdzie przetwarzanie dotyczy zapisu monitoringu w celu zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego pracowników, klientów, kontrahentów oraz własności materialnej Administratora.

Przetwarzane dane są odpowiednio zabezpieczone, a dostęp do nich mają wyłącznie osoby do tego upoważnione. Dane nie są wykorzystywane do żadnych innych celów niż cele, do których zostały zebrane, ale mogą być udostępniane na wniosek podmiotów upoważnionych przepisami prawa do pozyskania tych danych.

Dane są przetwarzane nie dłużej niż przez okres czasu niezbędny do realizacji powyższych celów lub okres ten jest wyraźnie określony przepisami prawa.

Dane nie podlegają automatycznemu profilowaniu.

Mają Państwo prawo wglądu do danych, żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych lub wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych przetwarzanych za zgodą mają Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Informacja dotyczy lokalizacji – sklep internetowy TruckHub | Dżangłera | TruckMafia

Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych i prawnie uzasadniony interes Administratora?
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zakupów w naszym sklepie internetowym, marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i wysyłki newslettera, stanowiącymi tzw. prawnie uzasadniony interes Spółki.

Kto (oprócz Administratora) ma dostęp do Twoich danych?
W przypadku konieczności dostarczenia zamówienia dane osobowe mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia zamówienia.

Jakie dane osobowe gromadzimy? 
Przetwarzamy Twój adres e-mail oraz hasło, które nam przekazujesz w momencie zakładania konta.

Jeśli dokonasz zakupu, będziemy przetwarzać następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, płeć, kraj, historia zakupów, informacje na temat dostawy, historia płatności.

Będziemy także przetwarzać następujące dane osobowe powiązane z plikami cookie: historia kliknięć, oraz historia nawigacji i przeglądania.

Jakie masz prawa?
Masz prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane?
Dane Twojego konta będziemy przechowywać tak długo, jak długo będzie aktywne Twoje konto.
Masz prawo w każdym momencie zamknąć swoje konto; jeśli to zrobisz, Twoje dane zostaną usunięte. Zachowamy Twoje dane osobowe, jeśli będzie to wymagane przez prawo lub w przypadku niezakończonego sporu. 
Twoje dane osobowe podane dla celów marketingowych będą przetwarzane do czasu odwołania przez Ciebie zgody.

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania Twoich danych?
Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę.

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa?
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednak nie będzie to wywoływać wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub w wpływać na Twoją sytuację w istotny sposób.

Profilowanie danych osobowych przez TruckHub | Dżangłera | TruckMafia polega na przetwarzaniu Twoich danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Tobie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.

Pliki Cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki Cookies – co to jest?

Pliki „cookies” są to małe pliki zapisywane w przeglądarce internetowej Użytkownika, służce do jej identyfikacji w trakcie korzystania z naszego serwisu.

Jaka jest zasada działania Plików Cookies?

Przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. W plikach cookies znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisów. Za pomocą „cookies” dostarczane są Administratorowi informacje statystyczne o ruchu Użytkowników, aktywności Użytkowników i sposobie wykorzystania Serwisów. Pozwalają one na dostosowanie treści i usług do preferencji Użytkownika. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację Użytkownika.Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe Użytkowników Serwisów.
Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o Użytkownikach.

W jakim celu wykorzystujemy pliki Cookies?

Pliki Cookies stosujemy w celu: 
1) zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu
2) tworzenia statystyk 
3) przystosowania Sklepu do Twoich preferencji.
Możemy umieszczać na Twoim urządzeniu zarówno pliki trwałe jak i tymczasowe. Pliki tymczasowe są zazwyczaj usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast w stosunku do plików trwałych zamknięcie przeglądarki nie powoduje ich usunięcia. Pliki tymczasowe służą do zidentyfikowania Użytkownika jako zalogowanego.

Pliki trwałe to pliki dostęne przez cały okres ich przechowywania na komputerze. Pliki trwałe służą do: zbierania informacji na temat sposobu korzystania ze Sklepu, w tym danych na temat odwiedzanych przez Użytkownika podstron oraz ewentualnych błędów, sprawdzania skuteczności reklam Sklepu, usprawnienia działania Sklepu za pomocą rejestrowania pojawiających się błędów, testowania różnych wariantów stylistyki Sklepu, zapamiętywania ustawień Użytkowników dotyczących ich preferencji, pokazywania Klientom, że są zalogowani w Sklepie.

Czy można wyłączyć Cookies? 
Tak, możesz wyłączyć obsługę Cookies w Twojej przeglądarce, może to jednak wpłynąć na nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Sklepu.